Prehliadač Internet Explorer nie je podporovaný
Pre správne zobrazenie stránky vám odporúčame použiť prehliadač Firefox alebo Chrome
Čo je Chatbot Edo a čo vám pomôže vyriešiť?
Chatbot Edo je webová aplikácia v podobe chatovacieho okna, ktoré sa zobrazuje na tejto stránke v pravom dolnom rohu.
Určený je výhradne na riešenie poruchových stavov – prostredníctvom neho viete zistiť, čo je príčinou prerušenia dodávky elektriny na vašom odbernom mieste, teda preveriť, či ide o poruchu, plánovanú odstávku, prípadne odpojenie z dôvodu porušenia zmluvných vzťahov. Pokiaľ sa jedná o poruchu, o ktorej ešte nevieme, dokážete s jeho pomocou zrealizovať jej nahlásenie.
Aký je rozdiel medzi zákazníckym chatom na hlavnej stránke tohto webu a chatbotom?
Chatbot Edo je samostatné chatovacie okno, umiestnené na tejto stránke, aj na stránke Odstávky a poruchy, ktoré je určené výhradne na riešenie poruchových stavov. Na hlavnej stránke nášho webu (v pravom dolnom rohu) sa nachádza „živý“ chat pre komunikáciu s operátorom.
Aký je rozdiel medzi nahlásením poruchy cez chatbot a cez Zákaznícku linku?
Vaša žiadosť o riešenie poruchy bude zaevidovaná a vybavovaná úplne rovnako, či už ju nahlásite cez chatbot alebo telefonicky na Poruchovej linke. Vďaka chatbotu sa však vyhnete čakaniu na spojenie s operátorom linky a nahlásenie poruchy tak zrealizujete rýchlejšie.
Aké údaje požaduje chatbot pre nahlásenie poruchy?
Najrýchlejšia identifikácia odberného miesta je zadanie vášho EIC kódu alebo sériového čísla vášho elektromera v kombinácii s názvom obce, v ktorej sa vaše odberné miesto nachádza. Chatbot Edo však dokáže identifikovať vaše odberné miesto aj podľa mena, priezviska a adresy (v prípade firiem podľa ich názvu alebo IČO a adresy).