Prehliadač Internet Explorer nie je podporovaný
Pre správne zobrazenie stránky vám odporúčame použiť prehliadač Firefox alebo Chrome
Čo je Chatbot Edo a čo vám pomôže vyriešiť?
Chatbot Edo je webová aplikácia v podobe chatovacieho okna, ktoré sa zobrazuje na tomto webe v pravom dolnom rohu.
Určený je predovšetkým na riešenie poruchových stavov – prostredníctvom neho viete zistiť, čo je príčinou prerušenia dodávky elektriny na vašom odbernom mieste, teda preveriť, či ide o poruchu, plánovanú odstávku, prípadne odpojenie z dôvodu porušenia zmluvných vzťahov. Pokiaľ sa jedná o poruchu, o ktorej ešte nevieme, dokážete s jeho pomocou zrealizovať jej nahlásenie.
Chatbot vám tiež dokáže poradiť pri riešení pripojenia nového odberného miesta - navedie vás na stránku s informáciami o tejto problematike a na webový formulár žiadosti o pripojenie.
Aké údaje požaduje chatbot pre nahlásenie poruchy?
Najrýchlejšia identifikácia odberného miesta je zadanie vášho EIC kódu alebo sériového čísla vášho elektromera v kombinácii s názvom obce, v ktorej sa vaše odberné miesto nachádza. Chatbot Edo však dokáže identifikovať vaše odberné miesto aj podľa mena, priezviska a adresy (v prípade firiem podľa ich názvu alebo IČO a adresy).