Riešenie porúch

Ako postupujeme, keď nám nahlásite poruchu

Zákazníkom nahlásená porucha je automaticky zaevidovaná do nášho systému a odoslaná dispečerovi. Ten priradí nahlásenú poruchu pracovníkom v teréne a zapíše čas pre jej vyriešenie.

Ak hlásite bezprúdie, výpadok fázy v rodinnom dome, chate, stavbe, bytovom dome, na ulici, či v obci, doba obnovenia dodávky elektriny závisí od rozsahu poškodeného zariadenia. Jednoduché prípady zvyčajne vyriešime do štyroch hodín, pri zložitejších, kde je potrebné vymeniť zariadenie, môže trvať obnovenie dodávky elektriny výrazne dlhšie.

Kalamitný stav

Ak je vonku extrémne nepriaznivé počasie, búrky, námraza, snehová kalamita alebo veterná smršť, v dôsledku čoho dôjde k výraznému zvýšeniu počtu porúch u zákazníkov, vyhlasujeme mimoriadny, resp. kalamitný stav. Vyhlásenie kalamitného stavu obvykle komunikujeme na hlavnej stránke nášho webu.

Z dôvodu vysokého počtu volaní na Poruchovú linku (0800 111 567) môže prísť v čase kalamity k predĺženiu času prepojenia na operátora. Vtedy prosíme zákazníkov o trpezlivosť a pochopenie.

Pri kumulácii porúch v čase kalamity riešime odstraňovanie porúch postupne, v závislosti od  prístupnosti porušených zariadení a počtu postihnutých zákazníkov danou poruchou. Prioritu majú poruchy, ktorých odstránením sa obnoví distribúcia u veľkého počtu zákazníkov. Z tohto dôvodu môžu byť časy odstraňovania lokálnych porúch predĺžené.  Poruchy sa vždy snažíme odstrániť v čo najkratšom čase.