ie

Prehliadač Internet Explorer nie je podporovaný

Pre správne zobrazenie stránky vám odporúčame použiť prehliadač Firefox alebo Chrome

Riešenie porúch

Ako postupujeme, keď nám nahlásite poruchu

Zákazníkom nahlásená porucha je automaticky zaevidovaná do nášho systému a odoslaná dispečerovi. Ten priradí nahlásenú poruchu pracovníkom v teréne a zapíše čas pre jej vyriešenie.

Ak hlásite bezprúdie, výpadok fázy v rodinnom dome, chate, stavbe, bytovom dome, na ulici, či v obci, doba obnovenia dodávky elektriny závisí od rozsahu poškodeného zariadenia. Jednoduché prípady zvyčajne vyriešime do štyroch hodín, pri zložitejších, kde je potrebné vymeniť zariadenie, môže trvať obnovenie dodávky elektriny výrazne dlhšie.

Kalamitný stav

Ak nastane extrémne nepriaznivé počasie (silná búrka, námraza, snehová kalamita alebo veterná smršť), v dôsledku ktorého dôjde k výraznému zvýšeniu počtu porúch u zákazníkov, vyhlasujeme mimoriadny, resp. kalamitný stav. Vyhlásenie kalamitného stavu obvykle komunikujeme oznamom na hlavnej stránke nášho webu.

Z dôvodu vysokého počtu volaní na Poruchovú linku (0800 111 567) môže prísť v čase kalamity k predĺženiu času prepojenia na operátora. Preto odporúčame, aby ste namiesto Poruchovej linky využili chatbot pre nahlásenie poruchy, obslúži vás ihneď bez čakania.

V čase kalamity zároveň prosíme zákazníkov o trpezlivosť a pochopenie. Pri kumulácii porúch riešime ich odstraňovanie postupne, v závislosti od prístupnosti porušených zariadení a počtu postihnutých zákazníkov danou poruchou. Prioritu majú poruchy, ktorých odstránením sa obnoví distribúcia u veľkého počtu zákazníkov. Z tohto dôvodu môžu byť časy odstraňovania lokálnych porúch predĺžené. Poruchy sa vždy snažíme odstrániť v čo najkratšom čase.